• وبلاگ : مشق شب
  • يادداشت : دو خاطره از مقام معظم رهبري درباره انتقاد به صداوسيما
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + علي 

    « ولي اگه دلمو ول کنم ميره سمت حاج محمود(رئيس جمهور!) و امثال اون.»

    واسه اين تحفه همه جور اسمي شنيده بودم الا اين حاج محمود!!. خداييش همين هم بيشتر بهش مياد تا مثلا دكتر و پرزيدنت و اينا. به دل شما هم بخاطر سليقه ي عاليش تبريك ميگم!!!

    جالب و آموزنده بود
    + مهدي جابري دوست تو 
    خيلي مطلب توپي است و بايد مستمر كار كني. پايدار باشي
    سلام
    خاطرات زيبايي بود
    موفق باشيد
    ما رو لينك كني خيلي دعات مي كنيم

    جالب بود

    + يك بلاگر 

    با سلام خدمت برادر عزيز جناب آقاي رضاييان

    چه زيبا بود اگر منبع اين خاطرات را مي نوشتيد

    به نام خدا

    كساني كه گرسنه و با هزاران فكر و خيال از مشكلات فردا سر به بالين ميگذارند غالباً به درگاه خدا گله مند ميخوابند و آه و زاري ميكنند .

    آيا شما نميخواهيد شاكي درگاه خداي بزرگ و مهربان را كه همه چيزت از اوست كم كني ؛ و با اين كار خداي بزرگ را خوشنود و برگه امتحاني خويش را درخشان نمايي .

    بزرگان دين ما به ما آموخته اند كه نگذاريم گرسنه اي و درمانده اي در جامعه وجود داشته باشد .و اگر اين گونه بوديم براي جذب بندگان عاصي و كافر نيازي به استدلالات پيچيده و آنچنانه نخواهد بود و بندگان خدا اينقدر گريز پا نخواهند بود و جامعه ي ما الگوي ديگر جوامع خواهد بود .

    خداوند با قوانيني چون كفّاره و زكات و خمس و امثال آن به فكر بندگانش بوده و آنها را به هر صورت از نعمتهاي خويش برخوردار خواهد كرد امّا اگر كسي بتواند واسطه ي اين روزي رساني باشد افتخار بزرگي است كه اهل بيت عصمت و طهارت مفتخر به اين افتخار بوده اند اگر شما هم ميخواهيد كه از آن بزرگان عليهم السّلام پيروي كنيد پس بسم الله .

    آدرس نيازمندي را براي كمك اگر طالبيد خبرم كنيد .

    ياعلي و خدانگهدار

    hovalaziz, salam. dastetoon dard nakone kheyli jaleb bood, be omide rozi ke seda va sima kamelan tebqe dastoorate eslam amal konad enshallah
    + بهزاد 
    سلام خسته نباشيد باديدن اين دو خاطره از اقاي جواديان بايد اين را بگو يم كه خداوند خود خوب مي دانست كه چه كسي بايد در سرزمين خضرت مهدي(ع) به مقام رهبري نائل شوند خداوند ايشان را تا زمان امدن عزيز فاطمه(س) براي ما نگاه دارد كه سايه ايشان هميشه بالاي سر اين ملت و كشور باشد

    سلام عليكم

    بسيار عالي بود

    با درخواست لينك موافق هستين؟

    موفق و سر بلند باشيد

    + حسين 
    بسهر خوب بود اگر منبع هم ميگفتين