سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به صاحب دانش بگو عصایی از آهن و کفشی آهنین برگیرد و دانش را بجوید، تا آنکه عصا بشکند و کفشها پاره گردد . [داود علیه السلام]
مسیح عزیز ما به کجا می رود؟! - مشق شب
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 16
  • مجموع بازدیدها: 162520
    » درباره من
    مسیح عزیز ما به کجا می رود؟! - مشق شب
    مرتضی رضاییان

    » برخی مقالات من در رسانه های دیگر
    مقاله مندرج من در اعتماد که از کیهان سرک کشید! [285]
    شرایط ویژه ادعای مخالفان [125]
    کدام شرایط ویژه؟! [109]
    پلورالیسم رسانه‏ای وچمدانهای دلار [143]
    بخشنامه ای برای سلامتی [121]
    آب را گل نکنید [204]
    شاگرد ممتاز مکتب روح الله [263]
    این هم یکی دیگر از جلوه های اصولگرایی [183]
    آب را گل نکنید! [127]
    دو تابلو در برابر شورای شهر سوم [169]
    پلورالیسم رسانه‏ای و چمدانهای دلار [161]
    کدام شرایط ویژه [168]
    از انرژی هسته‏ای تا چای و خرما [232]
    کدام شرایط ویژه [123]
    عرصه فرهنگ؛ چشم انتظار تحولی اساسی [160]
    [آرشیو(36)]


    » آرشیو مطالب
    سیاسی
    فرهنگی

    » لوگوی وبلاگ


    » لینک دوستان
    پیاده تا عرش
    پیامبر اعظم(ص)
    مشق شب
    قاسم روانبخش میبدی
    سید مصطفی میرمحمدی میبدی
    محمدحسین رنجبران
    کوکب هدایت
    آب و آتش
    شاهراه عدالت
    محمد مبینی

    » طراح قالب

        

    »» مسیح عزیز ما به کجا می رود؟!

     

     

    سفر اخیر دکتر احمدی نژاد به امریکا و سخنان و مواضع ایشان در دانشگاه کلمبیا و مجمع عمومی سازمان ملل چنان هوشمندانه و جسورانه بود که در خارج اظهار ضعف و زبونی دشمنان قسم خورده نظام و در داخل تمجید کم سابقه دلسوزان راستین نظام را به دنبال داشت به گونه ای که رهبر معظم انقلاب  سفر رئیس جمهور را مایه سرافرازی ملت ایران دانستند , حضرت آیت الله مکارم شیرازی  فرمودند که ملت باید از داشتن چنین رئیس جمهوری به خود ببالد, حضرت آیت الله نوری همدانی با ارسال نامه ای برای دکتر احمدی نژاد  تدبیر ایشان را باعث خوشوقتی و سرافرازی ملت ایران و مسلملنان جهان دانستند و ... .

     توجه به این نکته که مراجع عالیقدر دینی همواره با کمال دقت و وسواس ابعاد هر مساله ای را بررسی و به گونه ای موضعگیری می کنند که بتوانند برای تک تک فرمایشات خود نزد پرودگار حجت داشته باشند, ارزش حمایت این بزرگواران از دستاوردهای سفردکتر احمدی نژاد  را بیش از پیش  روشن  می کند. از سوی دیگر واکنش های مسئولان و رسانه های غربی و صهیونیستی  تردیدی باقی نگذاشت که دکتر احمدی نژاد توانسته است با هوشمندی و درایت خاص خود پایه های امپریالیزم را تکان دهد و صد البته چنین واقعیتی از نوکران راستین مکتب علی(ع) شگفت نیست.

    در این میان اگرچه برخی جراید و اشخاص سیاست زده کوشیدند  تا چشم بر واقعیات بربندند  و به هر نحو ممکن از تلالو این سفر درخشان بکاهند؛ اما آنچه بیش از همه باعث تاسف و اندوه می شود عملکرد روزنامه ای است که زمانی به دست پاک ترین عناصر نظام  برای  دفاع از مبانی انقلاب بنیان گذاشته شد و نام مبارک " جمهوری اسلامی" را بر تارک خود قرار داده ؛ اما چند سالی است که از آن آرمانهای والای اولیه بسیار دور افتاده است.

    متاسفانه در حالی که سفر دکتر احمدی نژاد به امریکا و سخنرانی ایشان به  در صدر اخبار خبرگزاری های معتبر جهانی قرار گرفته و حتی به اذعان رسانه های غربی اخبار نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد  را هم تحت تاثیر خود قرار داد , این روزنامه کوشید تا این سفر مبارک را که تحسین رهبری, مراجع و مردم سرافراز ایران را در پی داشت کم اهمیت جلوه دهد. نگاهی اجمالی به تیترها و مطالب این روزنامه طی چند روز اخیر این واقعیت را به روشنی نشان می دهد. برای مثال در حالی که سخنرانی  حماسی وعزت آفرین رئیس جمهور در دانشگاه کلمبیا  در صدر اخبار جهانی قرار گرفت و بسیاری از شبکه های معتبر جهانی با قطع برنامه های خود به پخش مستقیم آن اقدام کردند, روزنامه جمهوری اسلامی در حرکتی  معنادار آن را در حاشیه قرار داد و حتی مصوبه مجلس را نیز از آن مهمتر قلمداد نمود!  البته چنین خط مشیی از جناب آقای مسیح مهاجری وروزنامه متبوع ایشان دور از انتظار نیست؛ چه این که ایشان در ایام  انتخابات ریاست جمهوری نیز دکتر احمدی نژاد را مورد تقد خاص خویش! قرار داده و حتی حامیان برجسته ایشان از جمله فقیه عالیقدر حضرت آیت الله مصباح یزدی را هم بی نصیب نگذاشته بود!

    جناب آقای مسیح مهاجرانی باید توجه داشته باشد که مردم و خوانندگان فرهیخته تفاوت بین انتقاد سالم ,اختلاف سلیقه و غرض ورزی ها را  به خوبی درمی یابند و هیچ گاه بداخلاقی های روزنامه تحت مدیریت ایشان در حق رئیس جمهور مورد عنایت رهبری و مراجع عظام  را فراموش نمی کنند. چه خوب است مدیریت محترم روزنامه جمهوری اسلامی در این ایام  شریف در خلوت بین خود و خدای خود عملکرد دوساله جریده متبوع خویش را به اجمال بررسی کند و با عزمی الهی بکوشد تا در عین اختلاف سلیقه و طرح انتقادات دلسوزانه و راهگشا برای دولت و مسئولان اجرایی , از همسویی ناخواسته با بدخواهان نظام برحذر بماند. حمابت خاص مقام معظم رهبری , مراجع معظم تقلید و عالمان پارسا از خدمتگزاران نظام در راس قوه اجرایی به خوبی راه را از چاه بازنمایانده است؛ البته مشروط به این که  کمی چشمانمان را از آلودگی های جناحی پاک گردانیم.    

    Morteza_rezaeian2@yahoo.com



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مرتضی رضاییان ( چهارشنبه 86/7/11 :: ساعت 9:26 صبح )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نجیب
    بی مقدمه
    شیخ انصاری، آن نمایندگان و این نماینده !
    [عناوین آرشیوشده]