سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] فرزند را بر پدر حقى است و پدر را بر فرزند حقى . حق پدر بر فرزند آن بود که فرزند در هر چیز ، جز نافرمانى خداى سبحان ، او را فرمان برد ، و حق فرزند بر پدر آن است که او را نام نیکو نهد و نیکش ادب آموزد و قرآنش تعلیم دهد . [نهج البلاغه]
راز محبوبیت گلهای بسیجی - مشق شب
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 16
  • مجموع بازدیدها: 162525
    » درباره من
    راز  محبوبیت  گلهای بسیجی - مشق شب
    مرتضی رضاییان

    » برخی مقالات من در رسانه های دیگر
    مقاله مندرج من در اعتماد که از کیهان سرک کشید! [285]
    شرایط ویژه ادعای مخالفان [125]
    کدام شرایط ویژه؟! [109]
    پلورالیسم رسانه‏ای وچمدانهای دلار [143]
    بخشنامه ای برای سلامتی [121]
    آب را گل نکنید [204]
    شاگرد ممتاز مکتب روح الله [263]
    این هم یکی دیگر از جلوه های اصولگرایی [183]
    آب را گل نکنید! [127]
    دو تابلو در برابر شورای شهر سوم [169]
    پلورالیسم رسانه‏ای و چمدانهای دلار [161]
    کدام شرایط ویژه [168]
    از انرژی هسته‏ای تا چای و خرما [232]
    کدام شرایط ویژه [123]
    عرصه فرهنگ؛ چشم انتظار تحولی اساسی [160]
    [آرشیو(36)]


    » آرشیو مطالب
    سیاسی
    فرهنگی

    » لوگوی وبلاگ


    » لینک دوستان
    پیاده تا عرش
    پیامبر اعظم(ص)
    مشق شب
    قاسم روانبخش میبدی
    سید مصطفی میرمحمدی میبدی
    محمدحسین رنجبران
    کوکب هدایت
    آب و آتش
    شاهراه عدالت
    محمد مبینی

    » طراح قالب

        

    »» راز محبوبیت گلهای بسیجی

     بسیج  و بسیجی در قاموس انقلاب ما واژه ای بس مقدس است که هر کسی را یاری درک معنای آن نیست. بررسی روحیات و منش های فرزندان بسیجی سرشت این سرزمین به خوبی تمایز والای این گل های بوستان ناب ولایت را جلوه گر می سازد. ویژگی های رشک برانگیز این تربیت شدگان مکتب پیرجماران از صدر تا ذیل جریان بسیجی جاری و ساری است و در آن میان عالی و دانی تفاوتی نیست؛ اگر هم تفاوتی باشد در آراستگی  بیشتر سران بسیجی به ویژگی های ناب اخلاقی و اعتقادی است. در این میان منش ها و خصوصیات سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی به عنوان نماد برجسته بسیجیان که در بالاترین رده نظامی کشور  تحت امر کاروانسالار بزرگ انقلاب به خدمت مشغول است  جلوه بارزتری از رفتار پاک بسیجیان را به منصه ظهور رسانده است.

    چندی پیش مردم شهید پرور شهرستان میبد با محوریت امام جمعه محترم آن دیار برای برپایی کنگره ای جهت بزرگداشت مقام بسیجیان و از جمله سرلشکر فیروزآبادی که خود فرزند آن دیار است  آستین همت بالا زده بودند تا شاید بخشی از دین خود را به فرزندان غیور بسیجی خود ادا کنند. در همین راستا امام جمعه محترم  طی دیداری با فرمانده معظم کل قوا از معظم له نیز برای برگزاری چنین کنگره ای اذن گرفت و بدین گونه همه چیز برای برگزاری بزرگداشت سردار آماده بود. اما روحیه مخلصانه این سردار بسیجی پرورش یافته در مکتب خمینی اجازه نداد کنگره ای به نام وی برگزار شود. سردار در اطلاعیه اش در کمال ادب و فروتنی  خود را " خاک پای بسیجیان " خواند و نوشت:

    " این بنده  حقیر و فقیر سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی یکی از کوچک‌ترین فرزندان و خدمتگزاران خوش بخت شما هستم که خدای تعالی بر من منت نهاده و توفیق خدمتگزاری به اسلام و قرآن و ولایت را در حساس‌ترین و پر مسئولیت‌ترین سنگرهای انقلاب اسلامی داده است و از این بابت بسیار شکرگزارم.   لکن این ایام در معرض ابتلایی سخت و کشنده گرفتار شده‌ام در برابر سدی قرار گرفته‌ام که به حکم اخلاق و ادب از شکستن آن بیمناکم...  از نگاه به عظمت جایگاه شهیدان، جانبازان و رنج بزرگ آزادگان و خانواده معظم ایثارگران و مقام رفیع رزمندگان اسلام احساس حقارت و شرم می‌کنم و در پیشگاه خدای بصیر به بندگان نمی‌توانم اولویت خود را برای نکوداشت تأیید کنم. "

    اگر چه سرلشکر فیروزآبادی  به رغم حضور در بالاترین منصب نظامی کشور  به امر فرمانده کل قوا و دریافت درجه "سرلشکر بسیجی"  از دست معظم له خود را "خاک پای بسیجیان خمینی" معرفی می کند و در کمال ادب و امتنان از برگزاری حتی یک مراسم تجلیل ساده هم ممانعت می کند ؛ اما بی گمان ملت شریف ایران  قدر این گل های معطر در بوستان ایران را می دانند و تردیدی به خود راه نمی دهند که سخنان مزبور از دلی پاک، مخلص و ولایی برخاسته است و به همین سبب همواره به فرزندان بسیجی خود عشق میورزندو خالصانه ترین دعاهای خویش را بدرقه همتشان می کنند.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مرتضی رضاییان ( جمعه 86/8/4 :: ساعت 8:54 عصر )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نجیب
    بی مقدمه
    شیخ انصاری، آن نمایندگان و این نماینده !
    [عناوین آرشیوشده]