سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خدای سبحان را یاد کند، خداوند دلش را زنده و عقل و خردش را روشن کند . [امام علی علیه السلام]
کارگزاران به ترکستان می روند؟! - مشق شب
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 4
  • مجموع بازدیدها: 162734
    » درباره من
    کارگزاران به ترکستان می روند؟! - مشق شب
    مرتضی رضاییان

    » برخی مقالات من در رسانه های دیگر
    مقاله مندرج من در اعتماد که از کیهان سرک کشید! [285]
    شرایط ویژه ادعای مخالفان [125]
    کدام شرایط ویژه؟! [109]
    پلورالیسم رسانه‏ای وچمدانهای دلار [143]
    بخشنامه ای برای سلامتی [121]
    آب را گل نکنید [204]
    شاگرد ممتاز مکتب روح الله [263]
    این هم یکی دیگر از جلوه های اصولگرایی [183]
    آب را گل نکنید! [127]
    دو تابلو در برابر شورای شهر سوم [169]
    پلورالیسم رسانه‏ای و چمدانهای دلار [161]
    کدام شرایط ویژه [168]
    از انرژی هسته‏ای تا چای و خرما [232]
    کدام شرایط ویژه [123]
    عرصه فرهنگ؛ چشم انتظار تحولی اساسی [160]
    [آرشیو(36)]


    » آرشیو مطالب
    سیاسی
    فرهنگی

    » لوگوی وبلاگ


    » لینک دوستان
    پیاده تا عرش
    پیامبر اعظم(ص)
    مشق شب
    قاسم روانبخش میبدی
    سید مصطفی میرمحمدی میبدی
    محمدحسین رنجبران
    کوکب هدایت
    آب و آتش
    شاهراه عدالت
    محمد مبینی

    » طراح قالب

        

    »» کارگزاران به ترکستان می روند؟!

     

    فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مدیران اجرایی کشور و اشارات صریح ایشان به ویژگی های ناب و تحسین برانگیز رئیس جمهور محبوب و دولت مکتبی چنان غرورآفرین و امیدوارکننده بود که دل های عدالتخواهان ام القرای اسلامی را سرشار از شادی کرد و ملت را بار دیگر از درستی انتخاب خویش در حماسه تیر 84 مطمئن ساخت؛ انتخابی که بر خلاف تبلیغات تخریبی احزاب و گروه های فرصت طلب، در مسیری صحیح به بار نشست و لبخند رضایت را بر لبان کاروان سالار نظام نشاند.

    با روی کارآمدن دولت دکتر احمدی نژاد، انتظار این بود که افراد و گروه های هتّاک، پیام روشن و بی شائبه مردم را به خوبی درک کنند و برای حفظ ظاهر هم که شده، اگر از برگزیدة ملت و دولت او حمایت نمی کنند، دست کم برای چند صباحی خاموشی پیشه کنند و از جوسازی و سنگ اندازی در مسیر بپرهیزند؛ اما نه تنها چنین نشد که سوگمندانه برخی عناصر متعلق به جبهه اصولگرایی را نیز تحت تأثیر فضاسازی های خود قرار دادند و آن ها را به موضعگیری در برابر سیاست ها و اقدامات ستودنی رئیس جمهور محترم و مسؤولان اجرایی واداشتند.

    خوشبختانه هرگاه آتش توپخانه بدخواهان دولت شدت یافته است، مقام معظم رهبری خود وارد عرصه شده و با رساترین تعابیر به حمایت از دولت خدمتگزار پرداخته اند؛ حمایتی که در نوع خود به طور کامل بی نظیر است. معظم له در دیدار اخیر خود نیز به صراحت، سیاست ها و عملکردهای دولت نهم را مورد حمایت خویش قرار دادند که اشاره ای هرچند گذرا به برخی موارد آن، بسیار راهگشا خواهد بود!

    - امروز خوشبختانه یک وضع استثنایی در طول چندین سال گذشته وجود دارد؛ از این جهت استثنایی است که شعارهای اساسی انقلاب به عنوان محور برنامه ریزی ها و حرکت ها و سیاست ها اعلام می شود.

    - شاید بعضی ها، حتی بعضی مخلصین انقلاب، در طول بعضی از سال های گذشته تصورشان این بود که دیگر روزگار شعارهای اصلی انقلاب تمام شده است! اما امروز با انتخاب ملت ایران، دولتی سرکار آمده است که شعارهای اصلی انقلاب، شعارهای اساسی و اصولی او است. گفتمان مفاهیم انقلاب اسلامی، امروز گفتمان رایج و غالب است.

    - بحمدالله هم عطش کار و انگیزه کار در این دولت هست، هم عناصر و نیروی کارآمد و کاردان در این دولت هست.

    - یکی از چیزهایی که من در مورد این دولت خدا را شکر می گویم، همین است که شجاعت اقدام وجود دارد. با تردید، با تزلزل، با ترس و لرز نمی شود کارهای بزرگ را انجام داد.

    - در زمینه سیاست خارجی – همان طور که آقای رئیس جمهور توضیح دادند- موضع جمهوری اسلامی از اول موضع تهاجمی بود شجاعت در قبال مسائل جهانی، یک اصل است. بحمدالله آدم می بینید که این معنا وجود دارد.

    - سفرهای استانی کار بسیار خوب و برجسته و لازمی بود و من واقعا تعجب می کنم که بعضی ها چطور آن را انکار می کنند. رفتن به مناطقی که امید این را نداشتند که مسئولان بلندپایه حتی به یاد آن ها بیفتند کار خیلی بزرگی است.مبادا این کار را خراب کنید.

    البته مقام معظم رهبری ، عدالت خواهی دولت نهم را نیز مورد تمجید قرار دادند.شعار اصلی دکتر احمدی نژاد در ایام تبلیغات ریاست جمهوری یعنی «عدالت محوری»در این مدت دو ساله به خوبی جامه عمل پوشیده شده است.

    امروز، مردم به خوبی طعم شیرین عدالت را حس می کنند. گام هایی هم که در این مورد توسط دولت نهم برداشته شده کاملاً محسوس است. چه آن جا که دولت آقای احمدی نژاد در قطع دست مافیای قدرت و ثروت تلاش قابل تحسینی انجام داده و چه آن که در افشای فشارهای اختاپوس هایی که سال ها بر شریان های اقتصادی دست یازیده بودند، مجاهدانه عمل کرده است. مردم هیچ گاه افشاگری های آقای رئیس جمهور را در مورد آنانی که میلیاردها تومان از بانک ها وام می گرفته اند و در عین حال از ملت ایران طلبکار هم هستند فراموش نخواهند کرد. البته پرداختن به وجهه های عدالت محوری دولت نهم خود یک مبحث مفصل می طلبد.

    در هر حال بایدگفت حمایت های خاص رهبر معظم انقلاب از دولت آقای احمدی نژاد براساس یک موضع گیری صرفاً حمایتی و اصل پشتیبانی ایشان از دولت، قابل ارزیابی نیست؛ چه آن که معظم له از همه دولت های منتخب مردم حمایت میکردند.

    حمایت ایشان از دولت کنونی، حمایتی ویژه است، چرا که دولت نهم در پی بازگشت به ادبیات اول انقلاب است، اصل عدالت محوری را سرلوحه خود قرارداده و به آن پایبند است، در پی احیای ارزش های اسلامی است، خدمت به مردم و آن هم خدمت بی منت را وظیفه خویش می داند و بالاخره آن که به روش و منش و نهادینه شدن اندیشه های امام خمینی (ره) کاملاً پایبند است. طبیعی است که رهبر معظم انقلاب نیز از چنین دولتی حمایت ویژه و خاص نمایند.

     چندی پیش آقای حسین مرعشی-سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در مصاحبه با روزنامه هم میهن گفته بود:" روی کار آمدن احمدی نژاد هزینه های سنگینی را برای کشورایجاد کرد!... دلم می سوزد که فرصت های طلایی ترقی از دست رفت! ... خیلی بعید است که مردم آنقدر بدشانس باشند که ایشان ‌[دکتر احمدی نژاد] در دور دوم ریاست جمهوری هم رای بیاورند.همچنین بعید است که گروه های سیاسی معتبر کشور این قدر بی کفایت باشند که این اتفاق رخ دهد!"

    دیگر دوستان آقای مرعشی در اردوگاه منسوب به اصلاح طلبی نیز هر از گاهی دولت و رئیس جمهور محترم را از الطاف خویش بهره مند می کنند! به راستی آیا فرمایشات مقام معظم رهبری اتمام حجتی بر افرادی از جنس سخنگوی حزب کارگزاران نیست؟!و آیا نباید این حضرات بدانند که با این جوسازی ها ها ره به جایی نخواهند برد؟!




    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مرتضی رضاییان ( جمعه 86/4/22 :: ساعت 11:28 صبح )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نجیب
    بی مقدمه
    شیخ انصاری، آن نمایندگان و این نماینده !
    [عناوین آرشیوشده]