• وبلاگ : مشق شب
  • يادداشت : قباي گشاد مديريت
  • نظرات : 4 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام.

    در سوگ و براي نکوداشت نام و ياد مهران قاسمي، روزنامه نگار فقيد ايراني، گروهي از روزنامه نگاران علاقمند، مسابقه اي ويژه علاقه مندان به حوزه خبرنگاري و نويسندگي تدارک ديده اند. اسامي برندگان مسابقه نيز پس از برسي و راي روزنامه نگاران برجسته اي چون مسعود بهنود، عطالله مهاجراني، اسدلله امرايي، كسري نوري و ژيلا بني يعقوب، اعلام مي شود.

    محورهاي مسابقه:

    1- انتخابات مجلس هشتم و اما و اگرهاي حضور و مشاركت در آن. 2- فراز و فرودهاي حقوق شهروندي در ايران. 3- ايران و حقوق بشر.4- سياست خارجي ايران در دولت نهم. 5- معضلات اجتماعي جامعه امروز ايران. 6- ايران و آمريکا: تقابل يا تعامل؟

    بخش آزاد:

    در بخش آزاد، شركت كنندگان مي توانند هر موضوعي را که مرتبط با ايران باشد، انتخاب نمايند. انتخاب سوژه بکر و جالب نيز توجه مي تواند يکي از ملاک هاي تعيين برنده اين مسابقه باشد.

    شرايط شرکت در مسابقه: همه جوانان روزنامه نگار، وبلاگ نويس و علاقه مندان به حوزه خبرنگاري و نويسندگي مي توانند در اين مسابقه شرکت کنند. ارسال مقالاتي که در شش ماه گذشته در نشريه و يا وبلاگي منتشر شده باشد، بلامانع است.

    علاقمندان مي توانند مطالب خود را حداکثر در 800 تا 1000 كلمه تهيه و از 1 تا 30 بهمن سال جاري به اين آدرس اينترنتي ارسال کنند: masih_pooyan@yahoo.com

    و يا در صورت تمايل به بررسي مقدماتي به اين آدرس ارسال شود:

    Reza_alef28@yahoo.com

    بنده نيز به عنوان عضو کوچک تحريريه اين مسابقه، از شما براي شرکت فعال در اين رقابت دعوت مي کنم.

    اطلاعات بيشتر: yadeghalam.com www.

    www.mehran-ghasemi.blogfa.com

    www .masih.malakut.org